UN ANY, SET DIES, UNA IMATGE_ 60

AL JARDÍ 


English trees_ CROWDED HOUSE




Arbres anglesos al meu jardí 
Varen plantar llavors en una terra llunyana 
entre les palmeres i les suculentes 
Perden les fulles a l'hivern 
i marquen les estacions per a ell i per a ella. 
Quan queia la neu 
Varen crear un espectacle de siluetes contra el cel 
Anglaterra plora i prega per ell 
Els seus acords s'enllacen com un rèquiem 
i tot i que es primavera i tot esta ple de colors   
A Regent's Park ploraré per tu. 
i d'alguna manera hauré de ser savi 
Perquè el meu cor s'ha trencat 
Es tan fonda la caiguda i tan difícil de pujar 
No se de res mes trist que el pas de temps 
No m'oblidis. 
Com els arbres anglesos del meu jardí 
Els estius et troben a faltar 
Els teus crims han sigut personats, 
tots els teus crims han sigut perdonats 
Haig de ser savi d'alguna manera 
No m'oblidis. 
Hi ha arbres anglesos al meu jardí.




Comentaris

Entrades populars