CALAIX D´IMPREMTA_18














Comentaris

  1. Me encantan los cajones de imprenta,y este no va a ser menos.Bss apretaos!!!!

    ResponElimina
  2. Que bonic! Estic desitjan veure'l acabat

    ResponElimina
  3. Marta t'esta quedant molt xulo aquest calaix d'imprenta

    roser

    ResponElimina
  4. Que ruqeta sóc, he hagut de buscar al google per saber quina pinta feia un calaix d'impremta hehe.. però m'ha servit per veure les coses tan molonguis que fan! Et quedarà maquíssim segur, em ve molt de gust veure'l acabat, estaré atenta!! Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Mare meva!!!!! T'està quedat de fàbula!!
    A que no saps qui ha aconsguit un calaix... Jejejeje!!! Ara a restaurar-lo!!
    Petonets

    ResponElimina
  6. Ains que bonics son els calaix d'imprenta i el teu serà molt original m'encantat el bonsai,Seguiré els teus avenços. Petonets

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars