RAINING CATS AND DOGS_ 8






Comentaris

  1. T'està quedan super maco, feia temps que no el veia, pensava que ja estava acabat. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Espectacular Marta! Cada aplicació és una obra d'art. El detallet del botó-estrella és fabulós.
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Marta te ha quedado precioso, los colores muy suavitos.
    un bso.

    ResponElimina
  4. Hola Marta:
    Me encantan esas telas, tan dulces.
    El bloque lleva muy buena pinta.
    Que disfrutes de este domingo dedicado a las mamás!!!
    Besitos.

    ResponElimina
  5. És molt bonic amb aquests colors tan suaus, m'encanta el carret amb les flors! Un petó

    ResponElimina
  6. Si no saps a qui ho has de regalar jo puc ser una opcio. Dimarts dinem juntes...

    ResponElimina
  7. T'està quedant molt maco, molt bonic. Ja deus tenir-lo casi per acabar.
    Bona setmana

    ResponElimina
  8. És un treball meravellós, les robes que has triat m'encanten !!!

    Petonets guapi !

    ResponElimina
  9. Es un treball que sempre m'ha agradat molt ,amb aquests colors tan suaus , t'està quedant molt bonic

    Ptns , Anna

    ResponElimina
  10. Que bonito todo lo que haces, me encantaria aprender, el otro dia fui a mi modista y le dije que me facilitara retales pues desde que vi tus trabajos tengo la inquietud de hacer algo parecido porque como a ti no me va a quedar ni por asomo, felicidades por tantas cosas bonitas como haces y por compartirlas, un abrazo muy grande y que Dios bendiga tu hogar.

    ResponElimina
  11. Ah olvidaba decirte que adoro el campo con las amapolas son tan debiles pero nos regalan un color precioso que deleita nuestros sentidos, un abrazo.

    ResponElimina
  12. queda molt bonic, ple de detalls petits com l'ocellet

    roser

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars