NOVA INSPIRACIÓ, NOU PROJECTE

L´INSPIRACIÓ

 

EL PROJECTE

Comentaris

  1. Estic impresionada,m'ha encantat l'acolxat, de fet m'estic adonant que una de les coses que mes m'agrada del patchwork es els teixits llisos i un bon acolxat. L'has fet tu ????
    no entenc que desde l'ordinado de casa no puc deixar comentaris i desde aqui la feina si !!!
    aquest blogger esta ven sonat.

    roser

    ResponElimina
  2. Un projecte molt bonic, les teles són precioses i hi ha molt encoixinat! Petons

    ResponElimina
  3. Preciós aquest nou projecte, les teles que has triat m'agraden molt i el encoixinat es una pasada de bonic pero quina feinada .

    Petons , Anna

    ResponElimina
  4. És fantàstic, molt maco. Explica alguna coseta més, estem molt intrigades....

    Petons,

    Anna

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars