COMPTE AMB VODAFONE!!!!!!

Si teniu una permanència amb Vodafone us interessa saber que no juguen net.

Imatge d´internet

 El sr. Maduixes i jo ens varem acollir a una permanència que acabava aquest proper mes de novembre, ja sabeu, et donen un telèfon a canvi, cosa comprensible, d´uns anys de fidelitat a la companyia.
A aquestes alçades però, cansats de pagar una quota que amb la puja de l´IVA s´ens havia enfilat per sobre dels cent euros mensuals, varem decidir buscar una companyia que ens oferís un servei, si mes no similar, però a un preu molt mes assumible.
Varem comunicar a Vodafone que ens donàvem de baixa, i llavors hi va haver una contraoferta que fins i tot millorava la de la futura nova companyia, però que per diverses raons, sobre tot per falta de confiança per part nostre, no varem acceptar.
El dia 20 d´agost va ser el dia del canvi de companyia i Vodafone ens va deixar sense línia des de primera hora del mati tot i que no tindríem la de la nova companyia fins a les dues de la tarda. Però es que a les dues de la tarda i amb les noves targetes SIM seguíem sense servei, llavors a Jazztel ens varen dir que segurament era per que Vodafone no devia d´haver alliberat els telèfons, vam trucar a Vodafone i la resposta va ser "Que no podien alliberar els telèfons per que ja no teniem contracte amb Vodafone".
Amb cara de gili......, ja us ho podeu imaginar, varem preguntar, "I doncs? ....que hem de fer.?, a part de llençar els telèfons i comprar-ne de nous, es clar?
i ens varen dir que a qualsevol botiga de telefonia, ens els alliberaria,  però llavors a la botiga, un dependent amb un punt d´emprenyat ens va contestar que "alliberar un telèfon que no es de la teva companyia es il.legal i que Vodafone sempre feia el mateix".

Conclusió;
Si heu de canviar que us el alliberin abans, a nosaltres la broma ens ha costat 50 € de penalització per les permanències i dos telèfons nous,


Ara, per el que jo se, qui mes qui menys, tothom ha tingut problemes amb una companyia o altra.

Comentaris

  1. totes lees companyies fan igual , ara a sigut vodafone , pero orange o movistar fan el mateix.

    roser

    nosaltres estem a pepephone . www.pepephone.com

    ResponElimina
  2. Marta yo también he tenido problemas con vodafone, he estado casi dos meses sin conexión, ni linea y las factura duplico su importe y lo mas gracioso los importes eran los mismos todos los meses incluido el mes de julio que no tuve conexión, eso si yo no recibía factura y mi contrato de permanencia había expirado.
    Gracias por tu comentario, el chico peludo no ha tenído oportunidad de conocer a Arian pero es tan bueno que es incapaz de hacer daño a ningún niño ni adulto.

    ResponElimina
  3. Jo vaig tenir problemas amb el fixe, i finalment vaig perdre el número, però amb el móvil, fins a dia d'avui no he tingut cap. Això si,.....creuarem els dits!!!!

    ResponElimina
  4. Conec el cad perque li va passar a una companya de la feina l'estiu passat. El pitjor és que ella el canvi de linea li trigar més d'un dia que no podia ni trucar.
    És la lletra petita de tots aquests contractes que no acabem de llegir mai.
    Ains

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada