RAINING CATS AND DOGS_ 2









 

Comentaris

  1. M'encanta, Marta !!!
    Quedarà un quilt espectacular !!!

    Petonetss !!

    ResponElimina
  2. Oh!!! quin gatet tant maco. Tot l'altre també però ja saps que la meva debilitat son els gatets. Quina feinada la casa. Segueixo pensant que estàs molt treballadora, t'han possat un motoret al a la mà ??? je,je. Fins aviat, petons.

    ResponElimina
  3. Preciós. M'encanta el collaret de botons del gatet.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Al.lucinant! Molt xulo.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Preciós Marta, el quilt queda espectacular, amb tot de detallets. A mi també m'agrada el collar del gosset, quina bona pensada!! Petons

    ResponElimina
  6. Quines aplicacions tan boniques amb tot de detalls!
    m'agrada molt amb aquests colors suaus.
    Ptns.

    ResponElimina
  7. C'est magnifique comme ouvrage! Les couleurs sont superbes, douces au regard. Bravo pour ce beau travail!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars