NOU TRIMESTRE, NOUS PROJECTES

Coincidint amb l´entrada d´any, ja es veuen alguns projectes nous per la xarxa i també en alguna revista.
 Quiltmania per ejemple, presenta un atractiu Quilt mistery de Yoko Saíto,


...a mes tinc entre mans un cobrellit llargament madurat, amb les robes tallades i llest per cosir des de fa temps,




...i un projecte vell, d´abans de l´estiu que ha anat quedant enrrere perquè es per mi i ja se sap que el que fas per els altres sempre passa al davant.








...Sense comptar amb el quilt sorpresa de la Mar i l´Anna

Comentaris

  1. El millor de tot és tenir projectes, ajuden a no envellir, diuen!! M'ha impresionat lo treballada que la idea; el paper els colors. Ja tinc ganes de veuren un trosset enfilat!

    ResponElimina
  2. noia , que macu tot , del cobrellit m'agrada molt les robes i el diseny dibuixat.
    i aquestes rodones????? ja ens ensenyeeras que sortira

    roser

    ResponElimina
  3. Si es que es inevitable això dels projectes nous! Jo he començat un Baltimore, i m'he apuntat al projecte de les 365 casetes, segur que saps quin es.
    M'agradará molt veure aquest projecte que has dibuixat, les robes son monísimes, i tinc curiositat per veure on aniran els cercles.... a la botiga hi ha una noia que está fent una cortina de tiras d'aquests cercles, i queda xulísima.

    ResponElimina
  4. Mare meva, quin munt de proyectes, ànims i endavant amb ells.
    I saps?? Jo soc de les poques persones a qui li agrada la boira tot i patir-la cada día, si, soc aixi de "rara" ,jajaja.
    Petonets i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  5. Quin bon començament d'any!!! El quilt de Yoko Saito és preciós, m'encanten les casetes, la resta és un misteri que ens aniràs descobrint, et segueixo! Petons

    ResponElimina
  6. Aixó si que es començar bé l'any , un munt de projectes bonics per fer , el treball de Yoko Saito m'encanta , les casetes son la meva perdició ,

    Petons , Anna

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars