CHRISTMAS SEWALONG _ 3

DEAR SANTA


Comentaris

  1. M'encanten aquest brodats que feu en redwork, em sembla que es diu així, jo no sé fer-ho, per què no poses un tutorial?
    Preciós !!!
    Petons,
    Glòria

    ResponElimina
  2. ja hem superat la meitad jo tinc el Quart casi acabat i ara no tinc fil vermell :-((((
    un peto i bon diumenge

    ResponElimina
  3. Anem a bon ritme Marta d'aqui al manicomi....

    ResponElimina
  4. Veig que la garlanda va endavant!!! Preciós!! Ptns

    ResponElimina
  5. Pero que bien lo llevas!!
    Y yo, casi sin empezar!!!
    Tantas cosas entre manos!!
    Besitos.

    ResponElimina
  6. Y es que este sal cuanto más avanza más me gusta, ya estamos casi en el ecuador, verdad??

    Petons

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars