TEIXIDORES AL CORNER DE ROWAN

Com cada tercera setmana de cada mes, dissabte hi va haver una trobada al corner de Rowan del Corte ingles de Plaça Catalunya a Barcelona, i que porta M. José.

Haig de dir que era el primer cop que jo m´hi apuntava; un parell d´horetes per teixir, parlar, compartir i menjar xocolata.... per començar un Opal Shawl, de Kim Heargreaves que si tinc acabat el dia 24, serà per la amfitriona del sopar familiar de la nit de Nadal.


...Si no, haurà d´esperar a reis per canviar de mans.

Comentaris

  1. Segur que ho acabes, té un color molt bonic. Jo també us vaig trobar a faltar i a més era l'últim dia.
    Bones festes.

    ResponElimina
  2. Ara sí!! Quin color més bonic....vaig a xafardejar qué és el que estàs teixint.

    Petons i Bon Nadal!

    Anna

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars