SITGES 2010



L´Any passat vaig pensar que el divendres seria un bon dia per no trobar aglomeracions però haig de dir que a la carpa va ser una bogeria. Aquest any he decidit anar.hi el primer dia i encara que hi havia bastant de gent, ha sigut un encert.



Una bossa per les agulles d´estendre de Girbi Patch.

Aquestes costureres m´encanten, no sé si faré la bossa ó les afegiré a algun altre lloc, comprades a Mi Casita de Patch.

Robes de Pedaços de Sant Feliu i de La Costurera de València.

I un capritx de La cabaña de Pusy.

Comentaris

  1. M'agraden molt les robes que has comprat. Jo hi aniré demá.

    ResponElimina
  2. caram Marta, vinc desde el blog de l´Ana Salom!! sembla que pel que li dius deus visitar el meu blog, jo no habia pasat mai per aqui, ara que ja ha passat la bogeria de l´stand aniré mes relaxada i podré tenir el blog mes al dia,bones compres!a girbipatch tenen sempre coses molt boniques i de molt bon gust.una abraçada i pasaré a visitarte mes sobint d´acort?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars