LLIBRES i ROSES

Feliç i màgic Sant Jordi.



No vull deixar passar aquest post sense fer referència al premi Cervantes d´aquest any, Juan Marsé es un dels autors destacats en la meva biblioteca, amb personatges tant senyalats com el "pijoaparte" i un llistat de títols on la creativitat es barreja amb els records i la memòria personal.
Vull assenyalar especialment el emocionant discurs de la ministra de cultura, segons Angeles Gonzalez-Sinde, Marsé es un "creador lliure". "Julio Verne, dió la vuelta al mundo en ochenta dias, Julio Cortázar dió "La vuelta al dia en ochenta mundos", nos entregas la vuelta a la humanidad en ochenta calles".

Felicitats, Senyor Marsé.

Estoy esperando poder añadir un traductor, mientras tanto, traducción artesana.
No quiero dejar pasar la oportunidad de referirme al premio Cervantes de este año, Juan Marsé es uno de mis autores favoritos, creador de personajes i relatos en donde la creatividad se mezcla con los recuerdos y la memoria personal.
Quiero señalar especialmente, el emocinado discurso de la ministra de cultura, Angeles Gonzalez-Sinde ha definido a Marsé como "un creador libre". "Julio Verne dió la vuelta al mundo en ochenta dias, Julio Cortázar La vuelta al dia en ochenta mundos y tú nos entregas la vuelta a la humanidad en ochenta calles".

Felicidades Señor Marsé.

Comentaris